Polityka wysyłki
INFORMACJE O WYSYŁCE I DOSTAWIE
Przetwarzanie zamówienia:
Zamówienia są zazwyczaj przetwarzane i gotowe do wysyłki do siedmiu dni roboczych po otrzymaniu zamówienia. Zobowiązujemy się do przetwarzania wszystkich zamówień w tym terminie lub w przypadku prezentowania produktów zamówionych w przedsprzedaży.
Czas dostawy:
Po wysłaniu dostawa zamówienia powinna zająć od 2 do 30 dni, w zależności od lokalizacji i wybranej metody dostawy. Średnio dostawa trwa od 2 do 10 dni roboczych (nie licząc weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy). Należy pamiętać, że czasy te są szacunkowe i mogą się różnić w zależności od warunków transportu. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy popełnione przez naszych przewoźników (na przykład zagubione paczki).
Termin dostawy :
Zobowiązujemy się dostarczyć zamówienie nie później niż 30 dni po jego złożeniu. Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone w tym terminie, użytkownik ma prawo anulować zamówienie i zażądać zwrotu pieniędzy. Prosimy o kontakt, jeśli zamówienie nie zostało dostarczone po upływie 30 dni.
Koszty wysyłki
Polska
| Opcje wysyłki | Przewidywany czas dostawy | Cena |
| Darmowa dostawa od 180zł | 7-14 dni roboczych | 0 zł |
| Standardowa dostawa | 7-14 dni roboczych | 15 zł |
| Premium (z gwarancją na zgubienie/kradzież/uszkodzenie) | 7-14 dni roboczych | 50 zł |
Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z powiadomieniem zawierającym numer śledzenia, który możesz użyć do sprawdzenia statusu swojego zamówienia na tej stronie:
Prosimy o poczekanie 48 godzin na dostępność informacji o śledzeniu.
Jeśli nie otrzymałeś swojego zamówienia w ciągu 40 dni od otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę, skontaktuj się z nami pod adresem lea@y2k-polska.pl, podając swoje imię, numer faktury, adres dostawy i numer zamówienia, a my sprawdzimy sytuację dla Ciebie.
Refundacje, zwroty i wymiany
Stosujemy politykę zwrotu w ciągu 14 dni, co oznacza, że masz 14 dni na złożenie wniosku o zwrot towaru po otrzymaniu go.
Aby móc dokonać zwrotu, towar musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nie noszony ani nie używany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz również potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.
Niektóre z naszych produktów nie podlegają zwrotowi:
– Karty podarunkowe
– Towary zużywalne
Aby dokonać zwrotu, możesz skontaktować się z nami pod adresem lea@y2k-polska.pl
Aby uniknąć długiego oczekiwania i ułatwić proces zwrotu, prosimy o napisanie wiadomości zwrotnej w następującym formacie:
- Temat: Zamówienie #0000 Zwrot
- E-mail zamówienia:
- Powód zwrotu:
- Zdjęcie otrzymanych produktów:
Prosimy o podanie jak najwięcej szczegółów dotyczących zamówienia.
Zawsze możesz się z nami skontaktować w przypadku pytań dotyczących zwrotu pod adresem lea@y2k-polska.pl.
Ostatnia aktualizacja: 17/09/2023