Twój Koszyk

Często zadawane pytania

 DOSTAWA

+ Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Nasz średni czas przygotowania zamówienia wynosi dokładnie 1 dzień i 14 godzin (jesteśmy z tego dumni!). Zamówienia nie są przygotowywane w weekendy ani w dni wolne od pracy (nikt nie lubi pracować w niedzielę).
Po przetworzeniu zamówienia zostaje ono wysłane, a Ty otrzymujesz e-mail informujący Cię, że Twoje zamówienie jest w drodze, zawierający numer przesyłki, który możesz śledzić na naszej stronie śledzenie zamówienia.

Po otrzymaniu tego numeru przesyłki, Twoje zamówienie powinno dotrzeć pod Twoje drzwi w ciągu 7 do 14 dni roboczych.

+ Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po otrzymaniu e-maila potwierdzającego wysyłkę, w ciągu 1-3 dni otrzymasz informacje o swoim zamówieniu bezpośrednio na naszej stronie śledzenie zamówienia.

+ Czy dostarczacie poza kontynentem?

Obecnie dostarczamy tylko we Francji, Belgii i Szwajcarii. Jednak jeśli to konieczne, możemy dostarczyć gdziekolwiek indziej. Jeśli tak, skontaktuj się z nami bezpośrednio na naszej stronie kontakt

ZWROT I ZWROT PIENIĘDZY

+ Czy mogę anulować moje zamówienie?

Możesz anulować zamówienie w przypadku błędu. Dopóki Twoje zamówienie nie zostało wysłane, można je anulować.