Twój Koszyk

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Nasz zespół ds. szczęścia zawsze służy pomocą.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupu

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Przetwarzanie zamówienia trwa od 1 do 3 dni. Bezpłatna dostawa wymaga od naszego zespołu maksymalnie od 7 do 14 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić, że otrzymasz zamówienie tak szybko, jak to możliwe, bez uszczerbku dla jakości naszych towarów.

Kilka dni po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki.

W wiadomości tej znajduje się numer przesyłki, którego można użyć pod tym linkiem: kliknij tutaj

Jeśli zamówienie obejmuje kilka pozycji, możliwe jest, że zostaną one wysłane osobno, w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych. Pozostałą część zamówienia otrzymasz wkrótce.

W większości sytuacji ta różnica rozmiarów jest całkowicie normalna. Korzystamy z usług wielu azjatyckich dostawców, a ponieważ rozmiary są tam mniejsze, dostosowujemy rozmiary azjatyckie do rozmiarów zachodnich. Dlatego czasami metki nie są takie same jak te, które zamówiłeś, ale nie panikuj.

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, najpierw sprawdź link do śledzenia przesyłki.

Jeśli śledzenie pokazuje, że zamówienie zostało dostarczone, możliwe, że przewoźnik pocztowy umieścił paczkę w skrzynce pocztowej lub we wspólnej skrzynce na paczki.

Jeśli nadal nie masz zamówienia, skontaktuj się z sąsiadem, który mógł odebrać paczkę pod Twoją nieobecność.

Jeśli mimo to nadal nie masz swojej paczki, skontaktuj się z nami i wyjaśnij jasno, co dzieje się z Twoim zamówieniem, podając numer zamówienia i adres zamówienia.

Jeśli chcesz zwrócić produkt, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów i postępuj zgodnie ze wskazaną procedurą.

Czy nadal potrzebujesz pomocy?

KONTAKT