Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupu
Często zadawane pytania
Czas przetwarzania wynosi od 2 do 3 dni roboczych.
Czas dostawy wynosi od 7 do 14 dni roboczych.
Dokładamy wszelkich starań, aby przyspieszyć ten czas.
Kilka dni po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Wiadomość ta zawiera numer przesyłki, którego można użyć, klikając tutaj.
Nasza dostawa jest bezpłatna dla wszystkich koszyków powyżej zł180.00.
W przeciwnym razie dostawa kosztuje minimum zł 21.88.
W większości przypadków normalne jest, że rozmiar wskazany na produkcie nie jest taki sam. Niektóre z naszych produktów pochodzą z Azji i dlatego etykiety nie są w rozmiarze europejskim.
Nasz zespół dostosowuje rozmiar azjatycki do rozmiaru europejskiego.
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, sprawdź link do śledzenia przesyłki. Jeśli zamówienie jest oznaczone jako „dostarczone”, ale nic nie otrzymałeś, skontaktuj się z najbliższą pocztą. Możliwe jest również, że zamówienie zostało pozostawione w skrzynce na listy lub sąsiad odebrał je pod Twoją nieobecność.
Jeśli nadal nie masz wiadomości o swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami pod adresem lea@y2k-polska.pl. Podaj nam swój numer zamówienia, adres i adres e-mail.
Jeśli zamówienie nie zostało wysłane, można je zmienić.
Skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem lea@y2k-polska.pl
Tak, dopóki zamówienie nie zostanie zrealizowane, można je anulować, kontaktując się z nami pod adresem e-mail.
Tak, zgodnie z francuskim prawem masz 14 dni na zwrot zamówienia po jego otrzymaniu.
Ze względu na charakter produktu nie przyjmujemy zwrotów, jeśli produkt był noszony.
Aby dokonać zwrotu, postępuj zgodnie z naszą procedurą w naszych warunkach zwrotów i refundacji.